Had je je maag neit toevallig helemaal vol?
Erik`s voedingsschema
Collapse
X
-
Hoe is je bf gemeten dan?
Met een weegschaal kan het zelfs onder dezelfde omstandigheden nog behoorlijk afwijken namelijk.
Ben erg benieuwd naar de meting van volgende week, het kan zich niet in hetzelfde tempo voortzetten natuurlijk maar dat het hoe dan ook de goede kant opgaat lijkt me duidelijk!
Comment
-
Met een weegschaal is het gemeten. Het is kwalitatief wel een goede die niet erg veel afwijkt tussen de metingen. Me vast pinnen op het getal doe ik niet want er zit altijd een meet fout in. Maar het gaat om de indicatie. Morgen laat ik mijn vetpercentage meten met een tangetje.
Ik leer nu ook zelf deze meting uit te voeren!
gr
Comment
-
Op anderen dan neem ik aan? Tangmeting op jezelf is niet mogelijk hè.
Zelfs een kwalitatief goede weegschaal blijft behoorlijk ontbetrouwbaar helaas, heeft namelijk niets met de kwaliteit te maken maar alles met de methode van meten. Ben benieuwd naar het resultaat van de tangmeting!
Comment
-
Ben je niet vergeten om de eiwitten uit je 8 sneetjes volkoren brood, 150 gram roggebrood en 100 gram zilvervlies rijst mee te tellen? Ik zie daar een '0' staan.
Dan kom je wel een stuk hoger uit in je eiwitten. Ongeveer 35 Ă 40 gram. Of heb ik het verkeerd?
Comment
-
Originally posted by Jester921 View PostBen je niet vergeten om de eiwitten uit je 8 sneetjes volkoren brood, 150 gram roggebrood en 100 gram zilvervlies rijst mee te tellen? Ik zie daar een '0' staan.
Dan kom je wel een stuk hoger uit in je eiwitten. Ongeveer 35 Ă 40 gram. Of heb ik het verkeerd?
@ Shannasse
De meting is verricht onder dezelfde omstandigheden en met het zelfde apparaat dus de metingen zijn onderling wel redelijk vergelijkbaar. Het apparaat is vrij stabiel in zijn resultaten dus zijn de metingen redelijk goed te vergelijken met elkaar.
Mijn tangmeting is helaas niet door gegaan, misschien volgende week.
gr
Comment
-
Originally posted by erik1982 View PostBoven aan in mijn schema staat dat ik de plantaardige eiwitten buiten beschouwing heb gelaten ivm de lage biologische waarde.
gr
Voor de rest wel heel netjes gemaakt. Ik vind het voor mezelf, na hier en daar een aanpassing, ook wel een goed schema.Last edited by Jester921; 14-03-2007, 19:44.
Comment
-
Originally posted by erik1982 View PostProbeer het uit!
Laat me wel even weten wat je bevindingen zijn
Ik ben erg benieuwd namelijk!
gr
Ga ik zeker doen. Gewicht omhoog en vet omlaag
Ik laat het je weten.
Ik heb wel nog een vraag: je zit namelijk 200 calorieën onder je behoefte. Maar kan je op deze manier wel spiermassa opbouwen?Last edited by Jester921; 14-03-2007, 19:56.
Comment
-
Ik heb gekozen voor dit voedingsschema en ik ben uit gekomen op ongeveer 3000 kcal. Ik ben dit gaan proberen en het pakt goed uit. Het berekenen van je behoefte blijft altijd een theorie verhaal. Door uit te proberen en te schuiven met je voedingsmiddelen en verhoudingen in je voedingsstoffen kun je erachter komen wat wel je behoefte is en hoe je reageert op voedingsstoffen.
Dus je rekent uit wat je behoefte is en daarop maak je een schema. Je weegt je regelmatig en je laat je vetpercentage meten. Hieruit kun je opmaken wat er gebeurt en kun je het voedingsschema zo nodig aanpassen.
succes !
gr
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment